Dags igen !

Då var det helg igen, vart en hård & slitsam vecka! Konstigt nog har jag inte tänkt på sex över huvudtaget.. tss okey där ljög jag liite då är la inget ängla barn som min pappa påstår men men skylle på att det är fullt normal & mänskligt & tänka på det.

Ikväll ska vi ut & åka pulka faktiskt, & en tjejkompis har ordnat en liten blind date åt mig.. hatar sånt haha! Tänk om han inte uppfyller kraven jag har? Blir ju sjukt pinsamt då! Hoppas han är sugen & ute efter samma sak som mig.. med andra ord inget förhållande tjaffs ;)


Kommentarer
Postat av: liindblaads

HATADE ? hahaha du är den första jag hört som hatade den xD

2010-12-10 @ 17:47:03
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0